Gewoon vertellen hoe fantastisch uw product is of hoe wereldschokkend nuttig uw diensten zijn is al lang niet meer voldoende om online te scoren. Wie gebruikers aan zich wil binden en goodwill wil genereren, moet uit een ander vaatje tappen. Met onze content marketing biedt u potentiële en bestaande klanten inhoud waar ze echt iets aan hebben.

 

Content marketing vergt een andere manier van denken. Wat u aanbiedt is wel degelijk waardevol. Er zijn ongetwijfeld organisaties of bedrijven die er geld voor vragen. Voor u is het een strategie.

 

                                               Gratis bestaat wél

 

content marketingDoor schijnbaar belangeloos een deeltje van uw expertise te delen, ziet uw doelgroep dat u hen echt wil helpen en zien groeien. U geeft een voorsmaakje van uw kunnen en dat wordt sterk gewaardeerd. Ook start u zo een dialoog waarbij mensen zich betrokken voelen. Ze kunnen reageren, vragen stellen, aanvullen… allemaal van goudwaarde voor uw zaak of project.

 

Content marketing = Interactief netwerk

 

Uw onderneming staat niet stil, het is een dynamisch en flexibel project. Eencontent marketing freelance uitbreiding van uw aanbod of éénmalige acties: ze moeten gezien worden. Vertel klanten wat er gebeurt, betrek hen bij uw activiteiten. Een mailinglist is fijn, een interactief netwerk nog veel fijner.

 

Content marketing betekent dat u via blogartikels, nieuwsbrieven en mailings uw gebruiker mee opvoedt en zelfs extra vraag creëert. Ook de extra reminder rond uw bestaan en wat u doet is op zich al een waardevolle zet.

 

Content marketing in wisselwerking met sterke copywriting is dan ook een gouden combinatie. De inhoud die u gratis deelt mist zijn doel wanneer er geen aandacht wordt geschonken aan overtuigingskracht, aangename leesbaarheid, SEO en tekstkwaliteit. We zullen uw doelgroep niet vervelen maar informeren, amuseren en activeren.

 

Copyloot schrijft voor u:

 

  • blogposts: Relevante informatie uit uw branche, scherpe schrijfsels rond uw sector, nieuwigheden, … uw klanten zijn op zoek naar goede informatie.
  • nieuwsbrieven, mailings:  Wat gebeurt er rond uw aanbod? Welke unieke kans mag uw klant niet laten liggen? Is er iets veranderd? …
  • Social media marketing: U deelt deze waardevolle info met het juiste publiek, via het juiste kanaal, op het juiste moment.